Söndag

Hej, idag blir det en tråkig dag. Ska bara plugga hela söndagen. Kul jag vet. Hehe, vill vara med nån trevlig person men jag måste värkligen träna till provet nu i veckan. Hehe, yes måste nog fixa mig lite också, typ duscha osv :)

Lördag Kväll

Min lördag kväll var vell okej, ska inte gå in på detaljer men jag földe vell några tårar, kusin du är fan bäst. Jag älskar dig gumman <3 Yes, blev god mat hos min mormor, GRATTIS på födelsedagen jag älskar dig med <3
Jag och kusin satt helatiden och pratade en massa och trögade lös. Vi hämtade ett spel hos min kusin och spelade MARKOLIO, haha. Fan vad trögt det var, jag fatta INGET. Såklart så förlorade jag, lol. Ehh vid halv 1 så gick jag och kusin hem till mig, vi satt och lyssnade på musik och skickade låtar till varandra fast igentligen var det hon som skickade till mig. Hehe, vid 2 så kom mamma H och E och Pajala. Så då gick Kusin och Pajala hem och jag gick och lade mig. Vaknade vid halv 12 så gick upp och gjorde frukost till mig och E. Blev bara macka och varm oboy. Kollade twilight ett tag tills mamma och H kom tillbax då dom hämtat bilen hos mormor.

Så asså inget speciellt hände alltså i går kväll. Måste gå och duscha och fixa mig nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0