sova

nej nu ska jag sova, blev inte att plugga, men kan det typ utantill.
Har packat till i morgon, usch vad mycket jag packar nu förtiden. Ehh ja du. Fick inte ner så mycket i väskan, det som tar plats är ju sovsäcken men måste få ner sminkväskan också. Får fixa det i morgon, tror inte att det blir så mycket att blogga i morgon kanske bara hinner på morgonen men bättre det än inget. Bilder kommer på lördag kväll då alla tjejer skikcat alla bilder till mig och jag laddat över mina bilder till datorn :p
yes, nu ska jag gå och ta bort sminket och sen sova. Ska läsa lite i min bok ''Studio Sex'' som Liza Marklund skrivit.
Den är så jäkla bra, Jenny i min klass hra läsit den och hon sa att den var jätte bra :) Hahha alla LIza MArklund är vell bra, eller ja dom flesta i alla fall :p

ceciliaaaaaa


en dum nisse som ska snöbada mig ;/
på bilden skriker jag just du ''NEEJJ NISSE!!!'' och skrattar som fan :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0