Tisdag

Hello,

idag IDS jag inte skriva nått om dagen, var i alla fall på frasses med flickorna, hrmm inte bra att slösa pengar, men i morgon lovar jag att jag ska ätapå skolan, ifall Mia och Julia har tänkt sig det.
Innan temat så satt jag och pratade med en trevlig prick ''Emma'' och vi pratade om en massa saker, vi kom in på att killar som snaggar sig blir så JÄVLA dryga och kaxiga. haha just då kom Nisse och Jens och jag var fan bara tvungen att säga det till Jens, kanske man inte skulle ha sakt? Haha ganska kul igentligen, ni skulle ha sett hans min typ förvånad? :p Ehh jag vet inte, satt med Lisa Lina och Emma på temat, vi skratta en massa om hur cp man var då man var liten, haha omg! Som när man var liten och trodde att gosedjuren och dockorna levde, haha Emma hade skt till sin nalle att hon lovade att inte säga till nån ifall han levde, haha ganska gulligt tycker jag. Well vi fick sluta gansak tidigt, åkte ut till heden och var med mina plast syskon, nicit värre, då deras pappa kom hem så bjöd han mig på mat, haha blodpudding mums :p  Sen kom mamma och då åkte vi och köpte sämlor och sånt för idag får man FAN vara tjock, haha :D
Jao, bråkade lite med låssas lillebror, men vi blev vänner sen, FÖRLÅT <3
Jag och mamma stannde dära tills ala barnen hade gått och sovit, så nu sitter jag hära och ska snart sova, tror jag vill se Sex And The City innan jag sover, hehe <3
Well well blir att sova på dirren efter det då.

Blir inge stugan nästa vecka, HAHA ASG, vill bara skriva av mig en massa men kan ju inte det riktigt, men jag tror fan inte ETT SMACK PÅ DET DÄRA! BARA EN MASSA JÄVLA SKITSNACKA!! ;s
 
Asså märkte ni att jag ÄNDå skrev om min dag? Men jag är ju faktiskt ''Cissi Sär'' HAHA där är fan folk som har börjat kalla sog för tex ''Pelle Sär'' haha WANNABE ME eller? HAHA ÄGDA, hihi (a)

Nej nu ska jag sova är SJUKT trött :p

ceciliaaaaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0