Tisdag

Hehe damp damp damp på Internet, det har inte funkat på heladagen -.-'

Yes idag så fyllde Tina år, TINA DU FÅR PRESENT DÅ JAG KOMMER FRÅN STOCKHOLM!!!!
HAHAHHAHA PAPPA VI SKA SHOPPA I HELGEN OCKSÅ :D<3333
Yes men fan blev sen till gympan min gympa lärare fick lite damp och ringde hem sen på eftermiddagen att jag kommit hela 17 min försent och inte hade med mig gympa kläder, men oj oj jag har med mig alla andra gånger och jag har ALDRIG varit sen förut oj oj vad man ska behöva bli arg då -.-' Serriöst tagga ner va?
Japp men har vell varit med Tina och Henna heladagen, hehe finns inte mycket att säga jo haha då jag var med Tina och Amanda började jag gapskratta typ då Tina höll på med Nisse, omg nej jag ska inte säga för hahahha omg jag sitter hära och skrattar redan !!!´xD HAHAHHAHA nej jag kanb inte säga haha men det lät så jävla kul så fan haha xD
Japp på syslöjden så dampade jag och satt och pratade med Henna och Amanda, jag satt och höll på nålar och klippte i tyger och typ fixade och Henna höll på och ritade hennes delar till tröjan och då blev min läarar lite sur på mig men sen så förklarade jag att jag väntade på Henna för hon är så sölig med all klippa och rita sina delar till tröjan (a) Sorry men omg :p 
NEJJJJJJJJJJJJJJJ asså serriöst kolla jag och Tina vill inte att alla killar ska snagga sig och idag så fick jag höra att Jens och Robin hade gjort det och omg nej killar ska fan inte snagga sig dom ser ut som apor och sen blir dom SÅ JÄVLA dryga och kaxiga (a) Sorry men jag är fan snäll nu. Sen höll dom på och säga att Nisse skulle göra det och då blev Tina skit sur. Hehe, nej men serriöst jag håller med Tina snälla inte en till som snaggar man ser ut som en apa när man gör det. Asså förlåt men killar ska inte snagga okej inte tejer heller Men fan ni fattra.
Yes yes skit samma :p
åKte hem som vanligt vid 2, pluggade lite då jag kom hem och så har jag inte gjort nånting mera. Kul dag nope :p

Men nu ska jag plugga lite till och sen sova, puss och kram

cecilia

GARTTIS TINA <333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0