Torsdag

Imorgon bär det av! Stockholm här kommer jag igen :D
Sitter vid mammas dator orkade inte gå upp ehh....Japp..

Vaknade ganska tidigt men jag ville inte gå upp men gick upp i alla fall var klar med smink och sånt 10 över 7 då ringde pappa och så pratade vi en massa men jag var tvungen att lägga på nästan direkt för var tvungen att fixa klart, well well då jag kom till skolan så var inte Henna dära stackarn var ju sjuk! Men ja dagen gick ganska snabbt var faktiskt ganska god mat på skolan idag, köttfärslimpa och sånt dära, hehe jag och Mia tyckte det var GOTT.
Japp men dampade lite med en massa idag gick runt som vanligt och ''minglade''. Efter skolan kom Frida och Madde. Jag och Frida tog bussen til Dollar Store och dära köpte hon alla hjärtans present åt mig :) bilder kommer sen då jag inte sitter vid mammas dator alltså kommer det i kväll. Japp men fick fin fina saker :) Tack Frida du är BÄSt, älskar dig gumman, du ska också få nått av mig då jag kommer hem från stockholm :)
Japp men var med Frida till klcokan 5 sen åkte jag hem, hade så JÄVLA ont i huvudet asså. Lade mig på soffan på direkten då jag kom hem, mamma åkte och köpte huvudvärkstabletter åt mig tack mamma <3 Blev värsta god mat idag hemma också. Kyckling ris och grönsaker, mumsigt. Måste ätas igen snart :)
Har kollat Sex And The City nyss och snart ska jag vell se nå annat kul fast först flytta mig upp till övervånigen och börja packa har inte börjat med det. Dåligt av mig. Ska umgås lite med mamma och imorgon har jag sovmorgon :D
fan vad nice asså. Hehe, det ärnämligen så att våran musik lärare tar ingen närvaro nu för man får komma och gå hur man vill. Hehe hela terminen men ska vell gå nångång men imorgon blir det sovmorgon :)

Japp men nu ska jag dricka tee och sen ska jag gå och packa :D

cecilia


bara så ni vet den hära är min nu :)<3333 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0