Onsdag

Japp cp dag igen finns inte så mycket att skriva, bråk på skolan.
Fan asså egentligen hur ORKAR man bråka om en sån sak? Växupp boys, ni beter er som en hop med brudar?
Haha, hoppas igentligen att nån av dom läser min blogg och ser vad jag tycker om dom. Ska fan börja kalla dom för tjej namn ska bara komma på nånting, haha deras lilla coola gäng kan kallas för ''dom coola brudarna'' haha lol. Skit samma igentligen ska jag inte lägga mig i men det börjar bli förmycket nu, låt henne vara okej?

Ja, vi säljer ju kakor i klassen och jag har bara 5 stycken kvar, haha STOLT som fan :D
Kom på nyss att Tinas mamma och pappa kan köpa av mig så att vi kan äta en massa kakor på fredag :D SMART jag är, haha Tina att jag är smart! Haha, hehe :p Säljer typ bara åt släkten, orkar inte gå runt kvarteret, det är så jävla pinsammt asså xD Jag kommer ihåg då jag sålde för mitt Cheer lag, då skulle vi sälja kokosbollar och jag sålde 3 st ute på kvarterett och 5 st och släkten och sen var mamma tvungen att köpa upp dom sissta, haha. Samma med allt annat men nu kan man ju alltid lämna tillbax dom man inte har kunnat sälja. Japp, men ska TVINGA min mammas kille att köpa 2 låder med kakor av mig och då har jag bara 3 kvar. Och så ska jag be min moster att köpa för i morgon fyller min lilla kusin år. Och så skulle mammas kolega kanske köpa :) Hahha det hära går ju fan bra :D HAHAH XD

Ja men nu ska jag läsa, har sjukt ont i huvudet så ska ta en tablett. Barnbidraget kommer på fredag och mammas lön kommer en vecka efter barnbidraget, trevligt trevligt :) vill shoppa kläder nu, det kommer så mycket fina vår kläder, måste värkligen eller nja måste och måste jag vill ha nya kläder NU. Hehe men jag får allt vänta lite till :p

cecilia


jag är expert på att äta sånna hära :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0