Torsdag

Fick sova till kvart över 7 och sen sprang jag runt som en galning i huset och letade kläder mm.
Japp skolan har gått jävligt bra idag, lite svenska på morgonen en massa so idag och sånt, jaoooo. LÄNGTAR som FAN till i morgon asså! :D Tina den Fina har ju fest då :) HAHHA :D ROLIGT ROLIGT :)
Gick med Tina, Nisse och Viktor in till centrum och under den tiden blev Nisse snöbadad av Fanny och då snöbadade han mig två gånger haha lol. Tina du måste skicka kortet du tog då, haha ser helt galen ut ju xD
Ska snart åka och handla med mamma och sen åka med kakor till en massa olika personer, ska nog be min moster köpa kakor av mig för min lilla kusin fyller ju år idag :) Ska nog förbi dära och säga garttis, måste nog plugga också, hrmm. Asså mycket jag måste göra, jag måste packa till i morgon då man ska hem med Tina och festa med dom söta brudarna :)<3
 Well well, måste nog gå nu och fixa, PUSS <3

ceciliaaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0