Torsdag

Jaaaaa, ehh jag vet inte. Ids inte berätt vad som händer varje dag eftersom att vi gö ungerfär samma saker varje dag, vecka efter vecka,inte speciellt kul att läsa om samma saker varje vecka eller vad tycker ni??
Ja, men ialla fall, jag åkte hem på dirren efter skolan och så fixade jag mitt rum osv för husvisnigen, sen åkte jag och mamma in till stan och åt på dagoberts HAHA MUMSIGT som fan xD
Sen åkte vi till mammas kille och så typ umgicks vi ett tag dära. Hehe, såg början av Bee Movie, värkar faktiskt ganska bra. Ja, me har vell spenderat min lediga tid med att vara hos dom och sen åkte vi hem vid halv 9 och då började jag packa, HAHA behöver inte ta med mig nå mycket tex flytande saker, hårspray, clerasil, osv. För det köpte jag och pappa förra gången jag var dära :)
Ja, men i morgon ska jag skynda mig hem för planet lyfter kl 16:00. hehe smsa med mig nu i helgen sötisar :)
Nu ska jag gå och sova och så ska jag ta LITE sovmorgon i morgon, hehe :p well well vi får se hur det blir med den saken.

Men nu måste jag gå, PUSS och KRAM :D

ceciliaaaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0