Torsdag

Heyy, lite galen dag idag, typ gick upp höll på att missa bussen KUL! Men hann till skolan i alla fall. Svenska på morgonen rätt lugnt läste böcker typ nån cp bok vi MÅSTE läsa i skolan -.-' Eh det var JÄVLIGT tyst faktiskt idag, sen vare SO gick überbra för jag hade faktiskt tagit med mig SO grejerna hemmifrån :) Ska nog pligga i kväll också så man klarar provet på tisdag nästa vecka. Yes, sen vare sv/eng skit tråkit, men var med Mia och Julia som vanligt på rasten :)
Hände inte så mycket men jag vet inte vad som hände med alla killar idag på slutet av dagen dom blev helt sär asså ;p
Haha okej ni som var på skolan idag och såg Robin och Victor fattar, hahha omg XD

Yes yes, men efter skolan så föjde Frida och Mia mig hem och vi tråkade lös i ca 3 min ochs en var vi tvungen att åka trallala :p Hehe jag och mamma skjusade hem Frida och Mia och sen åkte vi till Heden ;)
Hehe vi skulle äta dära men jag kunde inte äta det för det var nå konstiga pasta saker som jag HATRA och typ bacon och det gillar jag inte, haha så jag somnade på H och E´s soffa och där sov jag tills jag och mamma skulle hem,  jag åt korv och mackaroner, haha MUMS :p

Men nu ska jag ner och kolla film BOLT ;) AHHAHAHAHHA ÄGDA :D

cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0