vi drar till fjällen.......

fest hela kvällen ute och glider med skoter och blablablabla :)

haha serriöst jag e sämst :p

Nej men asså FAN vad jag är SMART asså! :)
Har suttit och pratat med mamma och hennes kille idag om att vi kan åka till fjällen och bo i min morfars stuga.
Orkar inte förklara men som det ser ut nu så kommer vi nog åka påfredag eftermiddag på sportlovet (v,10) och stanna dära över helgen, fatta kul det kommer bli ifall vi gör det ;D OMG jag dör ifall vi inte åker då, vill köra/åka skoter NU!!!
Haha (a)

well well nu ska jag snart gå och sova är sjukt trött asså :p

kram på er <3

ceciliaaa


hihi skooooooooterrrrrrrr :DDDDDDDDDDD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0