yes yes yes yes

förlåt för så många inlägg XD

Har precis pratat med Frida på msn, kan prata ut med henne imorgon om mina dumma cp känslor och om mitt cp hjärta som kommer brista igen ifall jag fatta rätt.
Frida du är fan bäst jag älskar dig gumman <33333
Trallalallalalalallalallaaa

Ska se beck snart så kommer nog glömma (förhoppnigsvis) alla mina dumma kärleks känslor.
Så jävla skönt att ha Frida som är lika cp som mig, trallalalalalaaa Frida är bäst.
Frida varför ska altid du och jag falla för the bad boys? Så jävla orättvist ju xD

Yes men nu ska jag prata med frida och sen beck detta blir det sissta inlägget för idag för jag kommer bara skriva om mina dumma känslor sen :p

cecilia

i am out ! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0