3 Januari

Dagen startar med att man käkar lite tacos, det blev äckligt efter ett tag är proppmätt nu. Haha, har precis duschat, har ont i magen efter tacosen. Tacos blir fan äckligt efter ett tag. Men sitter med högmusik i mina hörlurar det bara dunkar i hela huvudet när Lil Wayne rappar Lolipop älskar verkligen den låten, hahha (a)

Okej jag vet jag är bra nej jag är BÄST jag har gått upp klockan 10 idag :)
Haha men gud vad trött jag var asså. Typ höll på att dö framför tv;n. Men så då jag ätit blev jag ganska pigg.
Men tydligen inte tillräckligt för att vara på topp nu. Ehh hehe. Men ska gå och sminka mig och ta på mig lite kläder för sitter bara i underkläder och handduk.

Asså jag blir så sur jag skulle tvätta min Snurre Sprätt tröja och den är TYNG BLÖT då den har tvättats klart. Åhhh blir så jäkla arg fast jag tror jag kommit på vad det var som gjorde den så blöt. Jag körde den på fin tvätt 40 grader jag skulle bara ha kört på 40 grader för då torkar den i tvättmaskinen. Haha smart (a)

Men ska i alla fall dra nu och göra mig klar för snart kommer mina söta små plast syskon och river huset ;)

cecilia



Kommentarer
Åsa Johansson

Låter som du kommer att få en trevlig dag=)

2009-01-03 @ 13:13:29
URL: http://onlythequeen.blogg.se/
666AERIME - Hårdrocksbloggen

Men tacos är så jävla gött! ;)

2009-01-03 @ 13:59:14
URL: http://aerime.blogg.se/
Fanny

Taccos :)

2009-01-03 @ 19:12:21
URL: http://faaanys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0