6 Januari

Well hello all my darlings, idag steg jag upp halv 9, yey *STOLT* kollade tv och käkade frukost. Gick upp och lade mig i sängen och läste en bok. Gick ut på Kenzas blogg och läste lite. Ehh tycker att ni kan läsa själva om vad som hänt i natt.
http://kenzas.se/ <---------------------
Tycker det är helt sjukt i alla fall och tycker inte att dom har nånting att komma och säga. Kenza har fixat sig ett sjukt bra liv och hon är ändå bara 17 år. Och så ehhh läs hennes blogg typ stör mig på att två kaxiga brudar håller på att skrika en massa som dom inte vet vad det betyder ens.

Ja ja eh ska vell åka och handla med mamma snart och sen då jag kommer hem ska jag BASTA det var jätte skönt att basta satt där inne och använde upp 2 ½ hink med vatten. Ehh det var jätte varmt kan jag bara säga.
Det var typ 100 år sedan jag bastade känndes det som. Okej lite problem med att få igång bastun med det fixade sig tillslut.
Mammas pojkvän och min låssas/plast syster kom och hälsade på fast efter 5 min så var bastun klar och då gick jag och bastade. Men umgicks med dom resten av kvällen tills klockan slog 20:00 för då åkte dom hem för att min låssas/plast sysster skulle sova vid 9.
Gick faktiskt och tog på mig pyjamas och borstade tänderna vid 12 men sen satt jag vid datorn till 1. Men vid kvart över 1 somnade jag.

Så det har inte hänt nånting speciellt sen jag gick och lade mig.
Men ska gå och fixa mig nu och så bloggar jag sen i kväll ''antar jag''. :p

cecilia

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0