7 Januari

God morgon eller God Eftermiddag.
Gick upp tidigt i morse kommer inte ens ihåg när men det var vid 7 nångång i alla fall.
Kollade tv tills klockan blev halv 9. Då började jag att baka sconse. Gick jätte bra föruyom då jag skulle få igång ugnen, det tog typ 1 timme att få den varm. Morr.... men den blev ju varm tillslut och efter att sconsen hade varit inne i 10 min to jag ut dom, åhh det luktade så JÄVLA gott asså. Så gjorde mig frukost mm jätte gott vare. Kollade runt på en massa kanaler och fasnde för att se Rachael Ray dom satt och pratade om födelsedags kalas.

Det var nån mamma som hade haft kalas för 12 000 dollar för sin 1 åriga dotter och det var SÅ hämskt tyckte dom som pratade om det. Men mamman sa att hon hade ekonomi och att hon hade sprata för det hära osv.
Så började dom prata om hur ett NORMALT kalas gick till. Stör mig fortfarande på det programet.
Jag menar var det dom som betalde kalaset ? Nej det gjorde dom inte. Är det deras unge ? Nej inte det heller.
Vad fan klagar dom över ? Dom bara satt dära och sa hur dåligt det var att hon hade slösat bort 12 000 dollar på sin dotter som fyllde 1 år. Jag menar om dom inte ens betalde för kalaset vad fan klagar dom över ? Jag menar dom har inget att komma och säga. Blä på sånna personer som är så jävla elaka och som är så JÄVLA fattiga att dom bara trycker ner folk som kan göra kalas för 12 000 dollar. Skit samma jag kan inte göra nånting åt det men serriöst dom satt dära och bara sa hur dålig mamma hon varit som hade haft ett kalas för 12 000 dollar. Så gör man ju inte lixom det är ju hennes val i fall hon vill ha ett kalas för 12 000 dollar.

Jaja efter att det var slut så var jag GANSKA trött och hips visp så somnade jag vaknar av att min mobil ringer. Mamma som ska kolla hur jag mår och vad jag göra. Haha mycket man kan säga då man somnat. Men då jag lakt på så ser jag att jag sovit från halv 11 till halv 2. Haha japp lyckat säger jag bara.
Men nu sitter jag hära och ska inte gör NÅNTING tills mamma kommer hem för då ska jag basta.
Mamma ville inte att jag skulle basta då jag var ensamm hemma för hon var rädd att nånting kunde hända då.
Söt du är mamma <3

cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0