cd-bok

Har suttit hela kvällen nästan och lyssnat på cd-bok är faktiskt ganska skönt att inte behöva läsa, utan att bara lyssna på hur den som läser upp läser boken för en. Haha och det tar mindre tid att lyssna. Tror jag ska ta med mig min bärbara cd spelare och lyssna på skolan. Den är så bra asså. Jag lyssnar nämligen på ''Systrar i jeans'' fast jag fattar inte riktigt av allt som händer för sitter och skriver på Worldpad.
Kan berätta sen vad jag skriver dära ifall jag ids.
Haha, men i morgon så har jag funderat på ifall jag ska åka till stallet eller inte, jag har 3 gånger kvar, har nämligen bestämmt mig för att sluta rida. Varför jag har tänkt sluta rida är för att hästarna är så less på att vara ridskolehästar, vi gör samma saker varje gång och när hästarna är trötta eller arga blir det ju inge kul att rida. Så nu har jag bestämmt mig, eller ja det var ju för några dagar sedan jag bestämmde mig för att sluta rida. Men har inte orkat skriva om det det är ju inte direkt så intressant att veta, eller ? Men pratade med Frida för ett tag sedan och vi kanske ska umgås i morgon. Myspys fan, tror jag ska köpa en ny parfym på Kicks i morgon, ni vet Christina Aguileras parfym inspired. den luktar så JÄKLA gott alltså, det skulle sitta prima med en ny mascara också. Men jag vet inte hur mycket parfymen kostar.
Men vi får vell se hur det blir. Jag dör ju inte ifall jag inte får den i morgon. Men det skulle vara mycket nice ifall jag kunde köpa den i morgon. Ja men nu ska jag skriva klart på Worldpad och sen gå och lägga mig.


Sov gott allihopa ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0