Debatt

Jag är så jävla sur, har kollat på ett program som heter Debatt. Idag handlade det om Liza Marklunds bok ''Gömda'' en überbra bok om en ''Sann historia'' den är den bästa boken jag läst i hela mitt liv. Läste ut den på 2½ dag. Och nu har en massa gått emot Liza Marklund och sakt att allt är en massa ljug att hon bara ville käna pengar och en massa skit. Och att det är en påhittad historia Jag menar omg ifall hon gjort det är det erat problem ? Nej, och sen så blir jag så JÄVLA sur då han som misshandlat ''Mia'' i boken, är dära och så tar nån kvinna han i försvar och säger att man är förhård mot honom ? Då brast det, jag kokade inuti mig. Han har misshandlat sin fru, sin gravida fru, han har velat döda sitt barn. Han har förföljt ''Mia'' han har ringt henne och skrikit i telefonen och skrikit en massa saker tex Hora, slampa osv. Han är dömd för misshandel, ska inte han få lida då ?
Fyfan jag blir så arg, han ska få lida hela sitt jävla fucking liv. Och nu när typ en massa vet hur han ser ut så kommer han vell få en massa på sig. Haha fan vad jag kommer skratta då. AHHHH jag blir galen på den dära kvinnan, man säger FAN inte att man inte ska vara så hård mot honom, han borde fan få slava VARJE JÄVLA dag i hela sitt jävla liv.
GAAAAAAAAAAAH !!!!!!!!!!!!! Fan vad arg jag är!!!! Hon kan inte ens själv skriva en bok, hon satt där och skratta då man tog Liza Marklund i försvar, vilken jävla kvinna. Fy fan hatar sånna personer så JÄVLA mycket asså.

Usch jag vet jag är arg men omg jag blev så JÄVLA arg då hon sa att man inte skulle vara så hård mot en som misshandlat en gravid kvinna och velat döda sitt barn, döds hotat + en massa massa massa mera.
Ifall jag hade varit dära skulle jag ha skrikit som fan till henne och sen säker gett henne en smäll i sitt feta ansikte.
Usch så jävla äcklig kvinna som tar iförsvar en sån jävel som misshandlar en gravid kvinna och han är fan dömd för 1000 saker känns det som.
Morr på idioter.

Ja men nu ska jag i alla fall göra mig klar för att sova bloggar i morgon som vanligt. PUSS ;-**

cecilia


Kommentarer
visman

Tror du blint på allt som står i en roman?

2009-01-16 @ 10:24:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0