i sthlm nu

Hej, har kommit fram nu. Kom fram vid halv 9 fast klockan är ju 12  på natten nu. Då jag kom fram och hade hoppat av planet såg jag pappa men pappa kände inte igen mig med mitt mörka hår så han tittade åt ett annat håll. HAHHA pappa du är så knasig, men då jag hoppa på han så kände han igen mig, hahha <3
Vi åkte på donken (Mc Donalds) och köpte chokenburger och coca cola. Mums, åt bara lite spagetti och köttfärsås men det var inge gott så åt inge mycket så var så hungrig då jag kom fram.
Balto var med i bilen och han kände igen mig, haha fast det var ju på lukten så klart :p
Haha han är seg Balto, har saknat han så mycket. Så snäll och söt, har busat och lekt med han nu i kväll och kramats och pussats med han. Pappa och Balto är på promenad fort för Balto ville ut och kissa (a)
Mysigt och jag vet att ni vill veta ;)
Nej men nu ska jag gå och borsta tänderna och sen hoppa i säng och läsa "Innan jag dör", den är jätte bra läste den på planet så att ´tiden skulle gå fortare :)
Men puss på er och god natt, i morgon ska jag och pappa och shoppa :D Kul kul :)

GOD NATT !!! :D
cecilia

hej sthlm nu är jag här för att terrisera er ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0