klar nu :)

nu har jag packat klart och min resväska blev FULL! Okej den är förliten men fan, fick ta och stoppa ner mina UGG´s och min stora Snurre Sprätt tröja i en annan väska ? :o Typ ser helt dumt ut då man kommer med 3 väskor och så ska man vara borta över helgen. Okej men först är det stora väskan med kläder och smink osv och sen väskan med skorna och min SP tröja och så handväskan. 3 väskor :o 2 st som handbagage, ser helt särt ut, eh orka. Pappa kommer sucka och säga att jag har med mig förmycket, jag vet att han kommer ha rätt men jag har med mig typ 3 plagg extra ifall jag råkas vilja ha dom istället :p HAHHAHAHAHHHAHHAHAHHAHAHAHHA omg, jag är helt konsti, men nu ska jag äta och sen ska vi åka. PUSS på er kommer sakna boden, NAAAAAAT, men kommer sakna alla söta vänner och familjen som är kvar, ahha jag vet jag ska vara borta 3 dagar men ändå ? :p

Ja men puss på er jag hör av mig nångång då jag är i sthlm :)
cecilia

mitt SNYGGA plan som jag ska ta till sthlm ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0