Lipstick Jungel

Har ätit mat nu, blev potatis och fisk. Rätt gott faktiskt :)

Nu ska jag kolla Lipstick Jungel och sen har jag kanske tänkt att fota lite. Måste önska mig en ny kamera i födelsedagspresent. Den jag har nu vill ibland inte funka får hoppas att den funkar ett tag till.
Skulle vara suveränt att ha en digitalkamera som är som en systemkamera. Åh fan vilken dröm att ha en system kamera. Dom är så jävla bra, haha men det är vell bara att drömma vidare om en systemkamera. Kommer vell alltid bara kunna ha en digitalkamera. Yes men nu ska jag springa och kolla Lipstick Jungel och drika te till min hals, den blir bara bättre och bättre faktiskt :)

cecilia




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0