Lördag

Nej! Jag har blivit sjuk ! Mår typ värsta dåligt, har ont överallt i kroppen hostar som ett psyk och har en liten irriterande huvudvärk. JOBBIGT! Jag menar omg jag har inte varit sjuk på jätte länge och så blir jag det helt plötsligt. Morr inte kul.
Ja men min dag har varit jäkligt lugn, åt lite frulle med mamma. Yes, dagen har mest blivit att sova kolla tv.
Inte speciellt kul dag. Men inget man kan göra åt. Känner att jag måste äta nått snart, det har börjat kurra i min mage.

Ja men som ni vet så färgade jag håret igår. Och det blev ju SVART i stället för mörk brunt. Så i morse då jag kollade mig i spegeln så blev jag jätte rädd haha jag vet larvigt men vad fan jag har haft blont hår ett BRA tag nu och så ska jag färga mörkt brunt och det blir svart? Ja det låter ju........-.-' okej, men det är ganska kul att retas med mamma för idag så sa jag att jag var jätte missnöjd och ville ha blont igen. Haha vilken suck hon gav mig då. Haha, men jag ska inte färga om för nu ska jag fan ha så hära ett tag. Men nu måste jag gå och äta nått för är jätte hungrig.
Hör av mig i kväll.

cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0