Lördag

Hej :D
Jag och pappa gick upp vid 10 idag tror jag, vi åt lite frukost och pratade. Sen åkte vi och kollade i affärer och sånt, och då vi gått omkring en stund så träffade vi pappas flickvän, jätte snäll och trevlig. haha och hon har typ samma smak som jag, asså på kläder osv. Men precis då vi träffade henne så åkte vi tre på IKEA, sjukt mycket folk. Så då pappa hittat allt han skulle ha så gick jag och pappas tjej och satte oss och väntade på honom, lite små prat om kläder och stockholm osv. Men sen var hon tvungen att åka och jag och pappa skulle och handla och sen åka till min farmor :)
Så pappa och jag åkte och handlade mat och efterrätt och sen åkte vi hem till lägenheten och lämnade all mat och sen åkte vi till min farmor med efterrätten. Där var mina små kusiner och pappas syster och hennes kille. Så satt och pratade med typ alla och så en massa kramkalas. Vi åt potatisgratäng och kött och sallad, MUMS :)
Min lilla kusin ville inte äta, så när alla gått matade jag henne och då åt hon, *STOLT* :D
Sen blev det efterrätt, kladdkaka och vanlijsås, tjockt men gott. Efter det så åkte vi hem nästan direkt, haha jag var SÅ KISSNÖDIG så jag sa bara till pappa att köra fort men försiktigt, då vi kom hem så SPRANG JAG SOM EN GALNING till porten och typ hoppade tills pappa kom och låste upp. Sen sprang jag upp för trapperna och så sprang jag in på toa, ahhaha det var så jäkla skönt att få kissa :p hahha, ja men nu sitter jag hära och spelar musik och tråkar, pappa gick nyss ut med Balto så jag är ensamm. Hör av mig i morgon ifall jag kan, har bara haft tur nu när jag har kunnat blogga :p

puss och kram
cecilia

balto då han var valp, söt va? :D



Kommentarer
MOA

Hejsan. Mitt namn är Moa och jag är fjorton år, jag skriver om mitt liv som fjorton åring, om min vardag som består av skola, träning, teater, handboll, skolans nedläggning mm.



Jag skriver också mycket om musik, filmer och böcker. Jag älskar bandet Simple Plan och tvserierna Desperate Housewifes, One tree hill och Andra Avenyn.



Skulle verkligen uppskatta om du ville följa mitt liv genom att läsa min blogg (;

Ha en bra kväll! Bye

2009-01-31 @ 23:10:27
URL: http://thereandthen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0