Måndag

Trallala nu är det måndag, värsta tråkiga dagen brukar det vara men det var rätt chill idag.
Okej förutom att jag har haft ont i huvudet heladagen. Jaja bild på morgon- sög matte sen det SÖÖÖG elefantrumpa.
Sen språk okej nu blir jag arg. Asså serriöst jag blev lurad att det inte var nå sv/eng så jag drog in till stan med Lina Henna Tina och Amanda. Och jag smsar Mia och frågar vad hon gör och då säger hon att hon sitter på sv/eng och jag bah men det är ju inge. Och då fattar jag att dom lurade mig. Så har blivit kallad skolkaren av en massa. Men ser mig inte som skolkare då jag blir lurad att det inte är nå. Jaja skit samma, käkade på Frasses idag mumsigt som FAN var det.
Umgicks med Mia och Julia myspys fan. Vi satt i blå och pratade om en massa grejs. Föresten ska följa dom på hockey i kväll MYSPYS. Efter skolan träffa jag Kusin hon hade bakat bullar på HK;n så jag började att tigga efter EN bulle och då sa hon nae men sen så började hon kolla i såna påsar och så började hon flytta omkring och sen gav hon mig en påse med bullar (hon hade tagit alla STORA bullar och så fick jag dom lite mindre) började så klart att SKRYTA och ropa att jag hade bullar och att jag inte delade med mig. Snäll jag är jag vet. Började så klart att äta på en bulle FASIKEN VAD GOD DEN VAR!! Måste be henne att baka åt mig :) Har bara två stycken var som jag ska äta till Viva La Bam.

Ska ner och kolla Viva La Bam och typ chilla tills Mia smsar mig att hon och Julia ätit mat.
Hade igentligen tänk spendera min efter middag och kväll med att plugga men nu har jag glömt engelska böckerna och läxan ska in i morgon. SKit samma tror jag kan det dära i alla fall. Hehe (a) Vänta jag vet inte ens vad vi har för gyma i morgon PANIK ! Eh skit samma orkar inte i alla fall ta med eller jo men vad fan jag orkar inte vara med nånting -.-'
Haha jag vet nu börjar min period då jag int IDS göra nånting. Men bloggar då jag kommer hem byebye <3

cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0