Måndag

God morgon alla fina läsare. Det blev att stanna hemma idag. Har knappt fått sova nånting i natt för att jag hostat så mycket. Har fått sova lite nu på förmiddagen det var skönt att få sova, haha mina ögonlock var sjukt tunga.
Ja men det blir nog inte att gå till skolan i morgon heller ifall jag fortsätter att vara så hära sjuk. Ja det är inge kul att vara sjuk, asså ni fattar inte hur ont jag har i min hals. Och då jag hostar får jag ont i bröstet, ni som är smarta fattar vad jag pratar om och ni som har lite cp tankar ja ni kanske ska ta reda på mera om männsikokroppen? Ja men har ätit lite frulle vid 9 och drukit te, ska snart göra lunch får se vad det blir för jag orkar inte göra nått som tar lång tid, det får bli spagettie eller nått sånt. Men nu ska jag gå och kolla film och bara chilla i soffan.

xoxo
ceciliaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0