Måndag

Hej kära måndagdu är efterlängtat! Åhhh faktiskt en underbar måndag!
Bild på morgonen gick superbra, sen matte, gick faktiskt också ganska bra men matte kan ändå dra åt helvete!¨
Språk efter det, gick bra men inte speciellt kul, satt mest lutat över ett papper och funderade vad det engelska ordet i korsordet skulle vara -.-' Super jobbigt men det gick bra. Sen åt jag lunch med Mia och Julia och efter det drog vi in till stan, Mia skulle köpa en ny sten/diamant till hennes percing men det var stängt så då gick vi till inter sport och kollade skor. Hitta ett par überfina som jag vill ha nu! Hehe, ja men sen på fys och hälsan orkade inte jag och en massa gå så då partade vi i 7:1´s klassrum. Jag ska inte gå in på detaljer för det är för privat ;) en sak kan jag säga Tinas snopp är mjuk ;) HAHAHHAHAHAHAHHA XD Efter skolan så gick jag Henna och Lina till stan omg ni är cp som inte kan bestämma er vart ni ska -.-' Blev less på dom så åkte hem, ahha nej men jag var så trött så åkte hem och dom skulle GÅ  till Lina.
Haha ja men gå då små vänner, vi får vell se ifall dom är på skolan i morgon :p

Nej men nu ska jag fota och plugga, fick engelska läxan idag som ska vara inne IMORGON!!!
Hrmmm -.-'

puss och kram hör av mig i kväll :)
cecilia

SNYGGA VA!!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0