myspys

Har precis kommit hem från hockeyn, det var nicit som fan dära.
Då jag gick till bussen så satt jag och Victor ett långt tag och väntade små pratade lite. Haha, sen kom bussen och då orkade jag inte eller jag ville inte sitta med nån annan än Julia och Mia så jag satt ensamm ett tag fast sen då dom hoppade på så satte vi oss med Victor, haha jag är elak som sätter mig själv.
Jaja sen då vi kom så satte vi oss med Emil S och Victor och typ fjantade oss. Men dom drog efter ett tag för att dom skulle byta om (?). Victor kom tbx efter ett tag och var jobbig han typ höll på med nån trästav och petade oss i huvet med den. Bög på dig Victor ;). Men sen så satt vi 100 år och väntade på JosseA Tess, Frida och Madde. Efter ett tag kom JosseA och Tess och sen Frida och Madde. Men Frida och Madde drog lika snabbt som dom kom. Hrm ?
Vi satt och smsade med en viss person under tiden då vi var dära. Men vi gjorde inte så mycket förutom att kolla på tränigen smsa och prata och gå emellan dom två ishallerna. Men sen då 95;ornas träning var slut så kollade vi ju ANTAGLIGEN in alla killar. Några ord vi använde, Hej, TJAAA, han med tänderna, raww, slurk mf. Jag putta in Mia och Julia i massa killar så dom blev lite irriterad, haha jag är elak jag vet :p

Men nu är jag hemma och ska kolla på lipstick ljungel.

cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0