om en vecka

om en vecka alltså nästa vecka på måndag så är jag i skolan måndag-tisdag-onsdag-torsdag och sen på torsdag kväll åker jag till stockholm till pappa :D
Igentligen är det rätt konstigt för igår var det två veckor kvar och nu är det 1 ½ vecka kvar haha fattar ni ?
Men jag åker på torsdag kväll och kommer hem sent på söndag kväll. Och igår var det söndag så alltså två veckor kvar och idag måndag så är det 1 ½ vecka, tiden är rätt knepig ifall man frågar mig. Ja jag längtar jätte mycket att få åka till pappa och Balto :) Saknar Baltos små damp ryck, haha särlek till honom <3
Ja men fan nästa vecka är det 4 eller nja ifall man inte räknar med torsdag så 3 dagar kvar innan det bärav till våran söta huvudstad.
Ja men nu ska jag ner och kolla vad det blir förnånting att äta i dag och sen halv 8 är det SATC och sen klockan 9 är det LIPSTICK LJUNGEL ;)

http://www.rixfm.com/webbradio/audio.php?mode=rixfm&id=3529
haha ALLA måste höra det hära det är fan sämst xD

ceciliaaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0