OMG :D

OMG TACK TINA, fan du är bäst <3
Gaaah kolla vad bra hon gjorde det, fast det är jag som gjort headern vad tycker ni ? Jag tycker det blev übersnyggt :D
Är så himmla nöjd asså :D Gaaah tack TINA <3 Jag är så JÄVLA NÖJD :D
Haha jag kan inte beskriva med ORD hur nöjd jag blev, haha :D

OMG TACK :D<333333333

Nu ska jag i alla fall gå ner och dricka te med honung i och kolla lipstick ljungel :)
Kanske blir skolan i morgon ? Mår MYCKET bättre än igår, och dom andra dagarna. Vi får se, GAHH TINA TACK :D <33333333333333333333333333333

Ett tips för att hosta och ont i halsen
 drick te som är ca 70-80 grader varm teet ska vara svartvinbär, ta en vanlig teesked och fyll skeden med honung :)
Klart halsen blir JÄTTE BRA :D <3

Sov gott från en GLAD OCH NÖJD cecilia ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0