Onsdag

Hello hello, förstår att ingen kommer läsa idag för alla är ju på hockey typ.
Ja ja jag hade tänkt åka dit men det blev inte av. Har varit på bobloteket idag och lånat böcker och ljud böcker.
Var tvungen att låna en ljud bok till skolan för jag ids inte läsa nån tråkig fantasy bok i skolan. Har lånat dårarnas ö och MAGI, till skolan som jag ska lyssna på. Har lånat systrar i jeans som jag sitter och lyssnar på just nu. Ganska bra faktiskt. Har ju så klart lånat BÖCKER också, det blev Tokio Hotel den illusterade historian och Innan jag dör.
Kommer nog att läsa ut dom två innan veckans slut. Har ställt mig i kön till Gömda cd-bok med Liza Marklund, Twilight och så tror jag att det var nån till. Hehe var på bobloteket 2 gånger idag, först med Henna då vi hade gympa och vi skulle gå ing3 rundan, men Henna visste vad det var för stämpel där borta så vi gjorde egna stämplar och sen så gick vi till biblan. Nice nice vare, haha fasiken vad vi svamlade. Sen efter skolan med Lina, haha jag skrek till då jag såg en bok och då skratta hon och sa att vi var på ett biblotek. Ehh haha, ja men nu har jag till den 4 på mig att läsa klart böckerna.

Åhh det är så skönt att lyssna på cd-bok, har börjat tycka att det är jobbigt att läsa en bok men det kommer vell då jag läser en bra bok. Tex som dom jag lånat idag. Haha, lol. Ska tråka framför datorn idag, baka sockerkaka kolla sex and the city och bara vara ikväll. Ska kolla runt lite på internet innan sex and the city halv 8 som är om 20 min.

Så jag bloggar KANSKE i kväll.


cecilia :)<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0