Onsdag

Hej på er, var faktsikt på skolan idag men åka hem efter 12. Fick så ont i halsen och hostade helatiden.
Hade lite ont i huvudet också men skit samma. Ja då man kommer till skolan så får man först fina komplimanger om hur fint mitt hår är osv. Vi kollar film om Grekerna osv. Och sen då vi har NO så får jag höra att jag ser ut som våran NO lärare och har gammal tror ni han är ? Han är typ 55-60 år gammal och jag är 13 och han är en gubbe och jag är en ung tjej. Tack så mycket. Vad kul att höra. Och sen så får jag höra att jag ser ut Karro, visst det är inget fel på henne men då börjar en att säga Asså nej stakars Karro. Men sen är det bara att hon är fluffigare hår osv. Blir lite smått sur.
Jag menar jag är übernöjd över mitt hår och ska en liten kaxig fitta börja komentera elaka saker.
Jag hoppas den personen får känna hur det känns nångång.

Ja men sen har det varit bra, fast det var jätte tråkit på sv/eng,´Mia var inte där, så jag höll på att dö. Men då fick jag så ont i halsen så jag kunde inte stanna, asså aj serriöst min hals, jag hostar fan hela tiden. SIT JOBBIGT JU !
Ja men nu ska jag se film och ta bilder till headern, kanske fixa det sissta i mitt rum och dricka en jävla massa te.
yess hoppas jag blir frisk snart det är fan inge kul att vara sjuk.

cecilia


Kommentarer
Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 15:32:01
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0