somna

jag somnade nyss på soffan, och gud vad skönt det var att sova. Jag hostar inte lika mycket längre det är ju ganska bra. Hrmm känns som det bara kommer bli värsta cp inlägget men skit samma men bara för att jag inte har nått att göra så gör jag det hära testet som tjejer ska göra.

ÄR DU EN RIKTIG TJEJ?
Tjejer som ser detta måste "fylla i".

[x] Du har fler än 10 nagellack.
[ ] Du har en parfym som kostade mer än 500.
[x] Du har eller har haft lösnaglar.
[x] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn. (hur gammal var jag då ca 9 ?)
[x] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[x] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[x] Du brukar gå på stan med din mamma.
[x] Du har haft rosa på ditt rum.
totalt: 7

[x] Du har färgat håret/tonat  
[x] Du har slingat håret
[x] Du har alltid din mobil med dig.
[x] Du dansar vilt när du är ensam hemma  (aaaaa)
[ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[ ] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan
[x] Du älskar att gå till frisören.
[x] Du solar hellre än att bada.  
totalt: 6

DU ÄLSKAR:
[x] Skor.
[/] Färgen rosa.
[x] Shopping 
[x] Dekorationer
[x] Speglar 
[/] Skolan
[/] Delfiner
[x] Disneyfilmer (yes ;])
[x] Ljus
[x] Blommor:
[x] Mjukisdjur (haha antagligen)
totalt: 9½

shoppar/shoppat på:
[x] MQ
[ ] Kompaniet
[ ] Victoria's secret
[x] H&M
[ ] Aima
[ ] New Yorker
[x] Gina Tricot
[ ] NK
[ ] Top Gun
[/] JC (det är inte så mycket längre)
[/] BIK BOK
[ ]KappAhl
[x] CUBUS
[ ]sisters
[ ] ida, josefine
totalt: 5

DU SÄGER OFTA:
[x] Whatever
[x] Oh my god 
[x] Vet inte
[x] Cute
[x] Hot
[x] Visst
[x] Säkert
[ ] Ursäkta?
[ ] Fabus
[x] Ofta
[ ] Dah!
[x] Han ba/hon ba
totalt: 7

LÄSER:
[ ] Frida
[ ] Cosmopolitan
[ ] Glamour
[ ] Elle
[ ] Teen Vouge
[ ] Bravo
[x] solo
[ ] Wendy
[ ] Bravo girl
[ ] Star Flash
[ ] okej
totalt: 1

DU GILLAR DESSA FIMER:
[ ] Elizabetown   -
[x] Eva och Adam
[x]Freaky Friday
[x] Ciao Bella
[ ] A Walk To Remember  
[ ] Notting hill  
[ ] Where The Heart Is  
[x] Just My luck
[ ] John Tucker Must Die  
[ ] The holiday  
[ ] Girls United  
[x] How To Lose A Guy In 10 Days  
[ ] The hot chick  
[ ] My girl  
totalt: 5

DU BRUKAR KOLLA PÅ:
[ ] Lost
[x] Top Model
[ ] Projekt Runway
[x] Desperate Housewives
[x] The Simple Life - visas den fortfarande ?
[x] Men In Trees - omg det var länge sedan ;o
[x] 2½ men
[ ] 8th & Ocean
[ ] Grey's Anatomy
[x] The OC  
[x] Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck
[ ] Gilmore Girls
[ ] One Three Hill
[ ] Heroes
[ ] idol
totalt: 5


totalt: 45 ½



0-16 du är kille
17-29 killtjej ^^
30-40 vanlig tjej,
41-51 fjortis varning ;)
52-63 fjortis bitch?
70-94värsta fjortisen ever?

Haha okej då vet man, men visst. Hehe, ganska roligt med sånna hära test tycker jag.
Men nu ska jag lägga mig på min soffa i mitt rum och bara dö på den. Haha är så jäkla trött asså xD
Bloggar i kväll <3


haha så jävla söt asså xD<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0