Söndag

Hej, har inte orkat sätta igång datorn och blogga nånting idag.

Blev att stiga upp vid 12 och äta Frulle, sen spelade man spel, Snabb och smart och Cluedo. Van i snabb och smart men inte i Cluedo, nån som har nått tips på hur man kan göra så man vinner förutom att fuska ?
Ja men efter det så retades jag med mamma, haha kuligt var det men inte för henne, förlåt mamma <3 (a)
Efter att jag retats så for mamma på step in och då satt jag i deras fika rum och väntade på mamma, det var übertråkit.
Typ pinsamt att sitta dära medans alla andra ska in och träna, och efter ett tag så kommer ju en massa små barn och ska på nån dans träning tror det heter Funky Kids om jag inte har fel ? Ja men det blev ju inte bättre, man bah ehhh hahha ojsan vad kul det är att sitta hära då. Men efter ett tag kom mamma och då for vi till coop forum och köpte mat.
Eller tee och corn flakes i alla fall. Och så typ schampoo och balsam och clearasil.
Till middag åt jag fisk och potatis mumsigt var det, + en macka.

Inget roligt att se på tv;n i kväll, bara en massa tråkiga saker. Men i morgon är det Sex And The City och Lipstick Jungel :)
Får vell ta och se nån film i kväll. JUSTE changelina funkade inte så jag ska gå och kolla den på bio i stället.
Ska skicka ett sms till min moster som har Sex And The City boxen med sesong 1-6 och fråga ifall hon sett klart alla sesonger, för nu vill jag se Sex And The City, haha fast jag kan inte hämta den fören i morgon tidigast :( Buhu, :p
Åhh serriöst jag längtar tills tisdag för då har vi slöjd och då ska jag jobba på min tröja jag håller på med. Hoppas den blir fin nu :)
Ja men nu ska jag gå och dricka te till min hals som inte vill bli bra, men det går faktiskt ganska bra :)
Puss och kram <3
cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0