Söndag

Asså förlåt för att jag har blivit dålig på att blogga. Men jag har inte orkat nu när jag är sjuk. Asså usch jag vaknade med huvudvärk idag, men jag mår faktiskt mycket bättre än igår. För nu så är jag bara täppt i näsan (?) och har ont i huvudet.
Jaa mamma har i alla fall åkt och ska köpa huvudvärkstabletter, måste nog smsa henne och be henne köpa halstabletter också. Vad jag fattat är det MÅNGA som är sjuka, stakars Tina har halsfluss. Stackars dig gumman <3
Inte kul att ha halsfluss, skönt att inte jag har det. Kusin var och hämtade en panodil igår, usch hon såg så blek och trött ut, usch alla är ju sjuka nu. Nej nu känner jag att jag MÅSTE gå och lägga mig och sova eller i alla fall sova lite.
Uppdaterar ett till inlägg lite senare ifall jag mår bättre. PÖSS <3

cecilia


snygga skor !! <3333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0