sov så gott

Ska snart gå och lägga mig, är inte trött men det kommer vell antar jag vänta *GÄSP* haha nu kom den, hihi.
Fasiken vad gay jag är h3h3 ofta man skriver att man gäsper. Men det är vell nån rolig person som orkar läsa det och fattar min bögiga humor.

Saksamma skolan i dag var grymt nice, och den kommer bli 100% nicigare i morgon. För då komer min söta Fridolf till Sanden. Haha har inte sett henne på 2-3 veckor känns det som. HÄMSKT ju, så jag kommer nog våldta henne då hon kommer. Haha okej ni fattar inte min HUMOR men det gör i alla fall Frida och jag. Och det är ju det som är menigen med det. Jao jao, synd bara att hon inte kommer på min lunch för då har jag 1½ timmes rast. Öhh smart Frida att komma då jag har 10-20 min rast. Du är awesom Frida som kommer då. Men ifall man tjatar KANSKE hon umgås med en sen (a)
Men vi får se för antagligen så vill ju ALLA vara med min söta unge och det måste men ju förstå. Haha, bara lugna lektioner i morgon fast vi får vell se. Haha våra ''fina och snälla'' lärare brukar ju vara ''så snälla'' sissta dagen. Haha ska försöka på NO;n att sluta tidigare för då är ju Frida på min söt skola.

Men måste värkligen sova, känner att jag börjar bli trött nu. SOV GOTT :D<3

cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0