STOCKHOLM !!<33

Okej jag kunde inte hålla mig, måste bara berätta att jag ska åka till Stockholm vecka 5 och hälsa på pappa :D
LÄNGTAR så grymt mycke. Haha vi ska åka på IKEA och handla möbler och sånt till hans lägenhet. Kommer bli übersnyggt ifall jag får vara med, hehe. Ja men det blir att umgås och typ göra grejer vi tycker om att göra typ spela spel, prata en MASSA, kanske gå på en konsert ? Ja vi hitter vell på nått roligt antar jag. Synd att det inte var sommar för då skulle vi definetift åkit till Gröna Lund, men det blir till att göra det i sommar. Ja om vi säger så är pappa och jag värst på Gröna Lund, i sommras var vi där till från dom öppnade till det var 30-50 min vänte tid till 1 åkatraksjon. Vi åkte Jet Line 4 gånger på raken satt ju antagligen längst fram varje gång tror vi åkte Jet Line 6 gånger ? Och typ uppskjutet 5 gånger ? Ja jag kommer inte ihåg hur många gånger men kommer ihåg att det var SJUKT kul att vara på Grönan :)
Men nu är det vinter i lilla Sverige och då är ju inte Gröna Lund öppet. Synd synd, men det finns ju en massa att göra i stockholm. LÄNGTAR dit som en GALNING.

Oj kom på nu att jag inte gjort läxan, måste göra den NU! Bloggar i morgon puss på er sötigar <3

en jävligt GLAD cecilia :D<3333333333
 BALTO SNART KOMMER JAG :D<333333333333333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0