ta våren med storm

Har tänkt på att kanske färga håret, eh igen ? Eller asså inte igen men nu kommer tankarna upp igen, vill färga blondare men asså alla frisörer säger att jag skulle passa i RÖTT hår ! Eller brunt hår med RÖDA pigment, ehh nej tack ?
Inge rött i mitt hår. Men har tänkt svart eller mörk mörk mörk brun. Så att man kan färga blont till sommaren eller typ ljusare brunt. Eller jag vet inte, men vill i alla fall färga håret är SJUKT trött på att ha samma färg helatiden.
Vet inte bara vilken färg, och sen vet jag inte ens när jag ska ''färga'' mitt hår. Vi får helt änkelt se hur det blir med den saken, att färga menar jag. Det är ju inte speciellt kul med naturligt blont hår nu i vår ?

Det tycker inte jag i alla fall.

Ska gå och kolla på film nu och ''fundera'' på hur det blir med att fräga håret.

cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0