Torsdag

Det blev att stanna hemma idag igen, ska vila upp mig inför i morgon. OMG om 1 VECKA så är jag i stockholm ! Eller njaa typ jag åker ju på kvällen till stockholm. Men ja i alla fall det känns konstigt för nästa vecka så är jag i alla fall på väg till pappa =D. Omg jag längtar så himmla mycket asså !

Ja men idag sovde jag till halv 11 åt lite nyponsoppa och glass, jag vet jätte nyttig frukost. Men jag orkade inte göra nånting annat. Nu ska jag snart göra lunch, får ta och bli nudlar eller typ nått sånt.
SKa läsa i min SOLO tidning som jag köpa igår och slappa. Haha det var ett tag sen jag använda ordet slappa.
Men jag kan blogga sen ifall jag ids för typ är snuvig (?) och hostar typ en massa.
KRAM PÅ ER !<3
cecilia


Kommentarer
Evelina

Ville bara säga att jag tyckte du lämnade en bra kommentar i Kenzas blogg om det hon skrev om smala tjejer osv :)

2009-01-22 @ 14:16:31
URL: http://pevvsan.blogg.se/
joyce

FÖR ER SOM TRÄNAR/skolgympa VAR MED Å TÄVLA OM DEN FINA

SPORTKLÄDER FRÅN HM



KRAM

2009-01-22 @ 14:50:12
URL: http://ladiijoyce.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0