Torsdag

Början på den nya terminen är idag. Vår terminen 09. Hrmm har inte länktat så mycket efter att sitta i skolan och plugga om jag säger så men fan allt folk har jag saknat som fan.
Kunde i sova i natt har sovit i högst 1 timme. Annars har jag försökt att somna om eller legat och läsit i SOLO.
Längtar tills det nya nummret dimper ner i brevlådan. Jaja vid 6 tiden gick jag upp och började göra mig i ordning.
Blev dom nya jeansen snurre sprätt tröjan tjocksockar. Yey myspys första dagen ju. Haha. Det gick skit att sminka sig då jag inte orkat sminka mig på jullovet är det som om jag glömt hur man gör då man sminkar sig. Eller jo nog har jag sminkat mig men då har jag ju inte orkat tagit bort det inte fören efter 2-3 dagar. Haha har värkligen inte orkat göra NÅNTING på kjllovet. Har inte ens fotat nånting efter nyår. Fyskäms på mig, det måste ändras FORT. Men jag lovar att ta en massa kort idag och sen då jag kommer hem lägger jag upp några hära på bloggen.

Jaja tbx till sminket, kortfattat jag ser ut som ett EMO. Okej jag har inget stort hot mot EMO;s men det serhelt konstigt, cp, förjävligt ur på mig. Men jag IDS (haha) inte göra om. Får göra det bästa av det som går.
Ska snart ner och käka frulle. Te och SCONSE. Haha *STOLT* att jag gjort sconse.

En liten hälsnig till en nära vän.
Tina hållkäften du är BÄST på att fixa bloggar !!! ;D (a)

Men ska gå och fixa det sissta och bloggar som sakt då jag kommer hem.
Kram cecilia


Kommentarer
Moni

sv: ehhehe ;) allt bra idag då?

2009-01-08 @ 10:33:12
URL: http://monkann.blogg.se/
susan

kikar in..



fin blogg :)

2009-01-08 @ 17:17:31
URL: http://tyrassusans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0