Trött & Arg

Asså okej jag är inte arg mest typ öhh arg men alltså inte arg arg. Ehh hej jag förklarar bra men här är några grejer jag är ''arg'' över.

1. Kenza har en en gång shoppat en massa som jag också vill ha. Haha jag vet dum grej att vara arg över men jag är typ arg på hennes pengar eller ekonomi eller vad det nu heter xD
2. DET ÄR SKOLA I MORGON !!!! AHHHHHHHHHHHHHHH xD
3. DET ÄR SKOLA I MORGON !
4. DET ÄR SKOLA I MORGON !!
5. Dom visar inte Sex and The city på tv3 längre :((((((((((((
6. Jag är trött -.-'
7. Tina är bra nej nej BÄST på att göra headers och jag vet inte ens hur man göra. Kolla in Tinas blogg + Hennas länkarna finns i slutet av inlägget.

Ehh asså fan jag skrev ''DET ÄR SKOLA I MORGON'' 3 gånger. Fatta hur LITE jag längtar okej visst jag vill ju träffa allt folk men jag vill ju it gå på lektionerna. Hrmm men jag tror det kommer att gå bra i morgon. ANTAR att det blir MJUK start i skolan. HOPPAS HOPPAS HOPPAS att vi får sluta tidigare i morgon. ¨
Ska i alla fall ner och kolla film och sen lägga mig vid 9 eller 10 vi får se. Måste vara pigg och fräsch i morgon.
Kommer typ vara död då jag vaknar kommer gå omkring som en zombie innan jag vaknar ordentligt.
Ska ställa alla klockar i huset och så ska dom få ringa som fan så jag verkligen vaknar. Måste nog ha en under kudden också så att jag blir så rädd att jag vaknar :) Hahha jag är den nya Albert Einstein fan :)
Men det kan hända att det kommer ett inlägg i morgon innan jag drar till skolan.

cecilia

http://hhennnaa.blogg.se/      http://uddamaludda.blogg.se/  tina har fixat båda bloggarna. ;)


Kommentarer
Moni

det är inte bra o vara arg, man ska vara glad för de man har :) dessutom är kläden har köpt inte kläderna hon har köpt inte så dyra. hihi

2009-01-07 @ 22:35:34
URL: http://monkann.blogg.se/
tina

HAHAHAHA ?! :O , Ofta jag är så bra ? ><



ehehe , de var ju bara nå jag gjorde lite snabbt :o

2009-01-08 @ 06:41:07
URL: http://uddamaludda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0