trött

Ahhh är sjukt trött nu, alla barn och Håkan har åkit hem nu. Haha asså inte för att dom är speciellt jobbiga men dom hörs helatiden. Okej okej så fort alla kommit hit så började vi fika och efter det så lekte ALLA kurragömma. Haha det var ganska kul bara för att jag hitta alla bra gömställen fast haha det bästa var ju när jag gömde mig i garderoben och dom hitta mig inte på 30 min typ, och då lilla cissi gömde sig i ett skåp och det tog 20 min att hitta henne, hahah men det allra bästa var då Håkan gömde sig under sängen och då alla barnen gick in dära och jag och så lyfte han på sängen. Shit vad rädd jag blev då sängen började röra sig. Haha lol, Håkan fixade film grejs på min dator som hade försvunnut då jag hade bytt dator, TACK :D Och så frågade jag ifall han kunde fixa Viva La Bam och Bams Unholy Union, haha han är snäll som vanligt och sa att han skulle ladde hem det :) TACK SÅ JÄVLA MYCKET :)<3
Dom stanna på middag och vi käkade pizza från take off, asså usch hatar värkligen take off det ända som är gott därifrån är pizza salladen. Men deras pissor nej huva vad äkligt det är.

Ska bara säga att jag har SJUKT ont i ryggen efter att ha lyft alla 4 ungarna och brottats och lekt med dom.

Hrmm kanske inte så bra att lufta dom alla på 1 och samma gång ? Öhh ja du men skit samma det var kul att brottas och springa runt och larva sig.


cecilia 



Kommentarer
malyyn

haha, verkar som att du har haft en rolig dag med kurragömma och allt ;)

2009-01-03 @ 20:19:59
URL: http://malyyn.blogg.se/
Steph

Va härligt, ibland får man offra sig :)

2009-01-04 @ 07:30:59
URL: http://sfj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0