brunt vs blont??

Har funderat och funderat och jag vet faktiskt inte hur jag ska göra.
Ska jag nästa gång jag ska färga utväxten, ska jag färga hela håret brunt då? Eller ska jag färga blont?
Skulle uppskatta ifall ni svarade, för ni är ju ganska många som kan svara på det och ni kan ju påvärka hur jag ska göra =))

Hänt idag då?
Hrmm, legat i soffan hos pappa och mått dåligt, började må dåligt så kollade på TV och försökte må bättre. Men nej, har precis ätit middag, mår inte bra nu heller.
Tror det blir att kolla nån film ikväll och bara ta det lugnt, umgås med pappa för imorgon åker jag ju hem.
Så jag antar att vi kommer att kolla någom film, prata och umgås :)

Men ni får ha det så bra, puss på er.


brunt vs blont......??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0