I ♥ SHOPPING AND I ♥ PINK STUFF

blev sugen på att blogga :) I ♥ My Blogg You Know ;)



I dag så blev det att gå in till stan och möta upp Karro, har inte sett henne på ett tag så det var jätte kul att träffa henne :)
Men vi gick in på Åhléns och kollade på smink och sånt, träffade Jenny och Amanda. Har inte träffat dom på länge så det var ju kul att träffa dom.
 Men sen gick jag och Karro in på BODENSIA och pratade en massa mellan himmel och jord och drack kaffe, haha ja det gjorde vi och JA det var gott. Man tycker olika, FACET!
Sen så kom Elina och så sprang vi in på Kicks och så köpte jag

* Ett rosa läppstift
* Ett rosa läppglans
* 2 st Nagellack
* En ljus rosa ögonskugga
* Ett par hjärtformade örhängen i fake guld.

Efter att jag varit på Kicks så gick vi igen till BODENSIA och pratade och typ hade det mys.
Tack för en kul dag på stan, även fast den inte blev så lång för att jag var tvungen att åka och ni också. Men vi får göra om det snart :)


Finaste <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0