nu drar jag till stockholm

ja nu åker jag till vår fina huvudstad, skönt att komma bort. Men kommer sakna allt go folk<3

Haha måste bara säga att det är ju fan helt otroligt att jag har kunnat stänga väskan.
Haha åhhhh, men den kan inte väga 20 KG för jag orkar typ bara 10 KG, nej men nog orkar jag mer än det men vad fan den kan inte väga 20 KG, haha så det är ju bra antar jag :)

Men kommer sakna massa folk men vi får vell ta och smsa och ringa varandra en massa så kommer det nog lösa sig.
Kommer bli så jäkla nice att komma bort och at det lugnt och umgås med pappa och hunden ett bra tag nu.

Men nu måste jag faktiskt gå för vi ska åka nu, haha ifall nån ser det hära så kan ni ju komma och vinka hejdå?
Haha inte för at jag tror att nån ids komma nu på morgonen, lalala jag e helt galen som orkar stiga upp nu ;)

Men ni får hade så bra nu hejdåå<333


smink och sånt :)

haha det var i början typ hälften var i tvätten eller skulle i tvätten, haha helt jävla otroligt att jag kunde stänga väskan, haha fan vad duktigt att jag kunde stänga iallafall :)

sissta kvällen med Amanda och folket innan jag skulle fara nästa dag,
Amanda kommer sakna dig grymt mycket gumman<33333



Kommentarer
Morsan e okej =)

Men nog kommer du väl sakna lilla mamsen va???;)

2009-07-15 @ 18:23:25
sandra

hahaahhaha :'D den är läskig :o

2009-07-18 @ 03:35:21
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0