SommarGlass.se

Hallå nu har jag blivit medlem på SommarGlass.se det är en grymt bra sida att vara medlem på nu på sommaren när man ska äta mycket glass. Haha och det är jag expert på som Amanda vet :)
Men men nu tycker jag att ni också ska bli medlem för vem vill inte ha GRATIS GLASS!!

Man får presentkorten direkt i mobilen och man ska samla poäng och man måste ha 64 poäng för att få ett presentkort på 23 kroner tror jag det var och det är änkla saker man kan göra, Tex så kan man blogga om dom som jag gör nu och som jag gjort om Gratis Bio, man kan delta i tävligar mm. Så bli medlem ifall du ÄLSKAR glass :)

Puss på er nu ska jag kanske äta glass, hihi :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0