All I wanna say is that They don't really care about us!


Förlåt ifall jag tar upp det igen att Michael Jackson är död, men jag tycker det är så jävla tragiskt att han är det. Ni kan klicka hära ifall ni vill läsa mera om hans död.
Men till minne av Kungen av Pop lägger jag in några videos :)





vill lägga in så många men det får räcka (stavas????) med 4 st. Men ni måste höra alla hans låtar asså typ Black Or White och Bad och massa andra, alltså han sjöng och dansade helt jävla grymt bra, jag hoppas han har det bra där han är nu. R.I.P Michael Jackson.

MEN jag har funderat på en sak, TÄNK asså TÄNK ifall han efter typ kanske 3-5 år helt plötsligt dyker upp från ingenstans och sa att han har varit på nått ställe som är jätte hemligt och vilat upp sig eller nånting. Eller typ säga att han fick en chans till, asså det skulle vara helt sjukt ju. Men men i dessa tider kan ju vad som helst hända :)

Nej men nu ska jag sova PUSS på er imrg så lägger jag in bilder från BODEN ALIVE :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0