här ska det vara en rubrik

asså ibland kan jag bara ha hjärnsläpp, kan inte komme på nån rubrik, sämst asså.

Men idag gick jag upp tidigt haha typ 11 tror jag, och så for jag och mamma på ute baddat och var med min lilla kusin och mina två mostrar :)
Blev ganska brun och jag badade två gånger, nice :)
Mamma håller på med maten, vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, antigen åker vi till mammas kille och sover dära eller så far jag till sävast, vi får vell se hur det blir. Men hemma vill jag inte vara iallafall :p

Men ni får ha det så bra, pusspuss =)


Kommentarer
Jenny

Hej gumman! Klart jag måste vara med dig någon dag!:) <3

2009-07-05 @ 07:28:26
URL: http://justbyjenny.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0