10 Mars

HA!
Idag är det den oficiella nudel dagen, haha som våffeldagen fast idag äter man nudlar ;)
Ganska kul så ska äta nudlar till middag idag.

Satt med Nisse och Jenny och Pontus på lunchen trevligt trevligt, haha Nisse har fåt ett nytt namn, ''Korv Nisse'' vad tycker ni? Tycker det är så jävla fränt att blå kallad ''Korv Nisse'' hehe.
Syslöjd ''RÅKADE'' komma 5 min försent för att jag satt med ANte och AKrro och pratade ett tag ;b
 Sen har det vell varit en massa tråkigt!

Men då jag kom hem så såg jag att jag hade fått ett Mail från Schwarzkopf, fan vad bra dom är :)
Super trevligt mail då dom skrev att dom förstog mitt fall och dom gav mig tips om hur man kunde göra så att det inte skulle komam färg i pannan osv och att det blåa snart skulle fara bort i alla fall. Super, och inte nog med det om ca 2 veckor kommer en CHEK på 100 kr hos dom :DDD Fan vad glad jag blev asså, detta visar att dom bryr sig om sina kunder och sånt gillar jag STARKT =D


Nu är det ju bara så att jag inte stör mig på det blåa och folk tycker att det inte synd lika mycket som i går, så lite onödigt igentligen av dom att skicka pengar men i alla fall, nog kan dom få skicka för jag måste ju färga utväxten senare ;b

Haha, men nu ska jag sätta mig snart och göra läxa och sen i kväll får vi se vad jag gör :)


Kommentarer
RB

vad hetter du på msn?????

2009-03-10 @ 17:20:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0