blod svett och tårar

okej haha kanske inte blodet och svettet men nog fan har jag gårit idag,
yes, nu är jag less har skrivit till Schwarzkopf och klagat, har skrivit ett MCYKET MYCKET trevligt mail om hur besviken jag var och att jag inet tyckte att hårbotten skulle bli blå och blablablablabla. Hoppas nu bara på att få ett svar av dom. Men jag ska i alla fall köpa nu färg ''tononig'' och sätta i hårbotten, i alla fall längstfram det är KNALLBLÅTT asså ;s
Inte bra, så när jag kommer hem ikväll så är det fan bara att börja färga igen, trallalalalalaaa (a)

Fan asså jag BER ER!! Köp förfan inte blåsvart hos Schwarzkopf eller hos nån annan, det blir fan inte fint, man får BLÅ HÅRBOTTEN (boxtavligttalat) men nu ska jag inte färga nå mera än till sommaren då jag FAN ska ha blont eller ljus brunt.

nu ska jag nog sura lite och sitta vid datorn, hrmm det går fan SKIT att spara pengar ;s
Omg, jag ÅNGRAR som ett HELVETE att jag köpte den dära jävla hårfärgen ;s


ceciliaaa





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0