boyz boyz boyz ♥

Jag är inte beroende av dess ♥, hehe
Satt och kollade runt på internet på resor till Tahiland och skotrar, mjo mamma och jag är rätt sugen på att åka till Thailand och att köpa en skoter, vi får vell se hur det blir med den saken, trallalala.
Först ska vi ju sälja huset och så vi får se hur det blir med nånting av det.
Ja men i alla fall, då ringde mamma och frågade ifall jag ville följa till Chilli Chilli och äta, så jag gick till mammas jobb och så åkte vi till chilli chill och åt dära, hehe mamma är typ seg i bland men älskar henne i alla fall <3

Sitter nu på mammas jobb och har INGET att göra, ska vell typ retas med mamma och hennes jobbar kompis, haha det är typ roligt (a) Men ska gå och göra det nu, haha pöss <3

ceciliaaaa



jag är kär <33333333333333333


Kommentarer
joyce

kul att du är med sötis wish u luck

2009-03-04 @ 15:41:01
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0