cheerleading vs fotboll

Är ganska sugen på att börja igen, Tina Amanda och Jenny har ju börjat och blev gansak sugen ifall jag säger så. Men jag vet inte det händer ju så mycket just nu, fotbollen börjar snart och jag måste nog gå på deras tränigar, ska i alla fall med Tina och Amanda och Jenny nån gång och prova och se ifall jag fassnar för det igen, gick ju i 3-4 år men slytade för att vi inte gick fram i utväkligen.
Men blev grymt sugen då Tina håller på och tjatar om att hon vill att jag ska komma.
Hehe, asså jag ångrar faktiskt att jag slutade var faktiskt grymt duktig och jag slutade bara 5 veckor innan vi skulle på tävling ha Cissi Säär i ett nötskal -.-'

Yes, men ska med dom nån gång och kolla och prova igen.
På onsdag så blire nog fotboll på ing3, dom tar närvaro och ifall man är dära så får man spela mera i sommar på matcher och sånt, ska dra med mig Tina och säkert nån fler och så får vi se vad dom tycker.

Men nu ska jag faktiskt gå och sova, puss&kram




hehe ;b



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0