Måndag

Idag har det varit som en vanlig dag, umgåtts med en massa folk, varit helt säääär (xD) och ja,
men jag var faktiskt med Robin ett tag idag, haha. Snöllpöjke det dära, haha inte lika dryg och kaxig som en del killar kan vara.
Fick lite damp på våran sv/so/eng lärare, HA vi ska ha engelksa läxförhör i morgon och jag fick det idag, HA snällt?
Nej, fuck jag får damp på henne!!!!!!!! Jag får fan OFTA läxan dan innan den ska in, det är som om hon vill att jag sak få dåliga betyg, sär F**TA ;s

Ja, men jag ska skriva en dagbok på engelska så det är ju snabbt gjort men sen var det en massa ord -.-'
Hej hopp gummisnopp, det har man ju SÅKLART glömt på skolan, får vell be Karro eller nån att skicka orden till mig, får damp asså.
Matte prov på onsdag, JÄTTE KUL :D Nej förlåt jag ska inte ljuga ;b
PÅ torsdag blir det i alla fall en ledig dag, eller nja inte ledig, men vi ska i alla fall traska från sävast till pagla tror jag ;b
Men nu ska jag göra annat, så pösspöss <3

ceciliaaaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0